Klocki Korbo na języku polskim

Apostrofa z „Pana Tadeusza” zaprojektowana przez uczniów z klasy 8a i 8c na języku polskim i zajęciach kreatywnych z wykorzystaniem klocków Korbo

Tancerz Breakdance

Na zajęciach informatyki uczniowie klasy 6b wykorzystując klocki Lego Spike Prime zbudowali „tancerza breakdance”. Następnie zaprogramowali go tak, aby zsynchronizować ruchy nóg i rąk. Następnie dodali muzykę pasującą do ruchów tancerza. Zadanie nie było łatwe, ale zabawa była świetna.

Zajęcia kreatywne w klasie 3a

W roku szkolnym 2022/2023 uczniowie klasy 3a uczestniczą w zajęciach kreatywnych których celem jest kształtowanie prawidłowych nawyków żywieniowych, doskonalenie umiejętności bezpiecznego posługiwania się sprzętem AGD,  kształcenie umiejętności samodzielnego przygotowywania posiłków, stosowanie zasad higieny osobistej podczas przyrządzania posiłków, umiejętność nakrywania do stołu oraz kulturalne zachowanie się przy stole. Podczas zajęć kulinarnych wykorzystywane są sprzęty i akcesoria AGD, które szkoła zakupiła w ramach projektu #Laboratoria Przyszłości.
Zajęcia „Owoce w roli głównej”

W pracowni tkackiej „Kolorowy dywanik”

Podczas cyklicznych zajęć techniki uczniowie klas V uczyli się ręcznego tkania na krośnie. Zapoznali się z historią powstania krosna jak również z rodzajami splotów, które mogli wykorzystać podczas swojej pracy. Krosna które zostały zakupione w ramach Laboratoria Przyszłości sprawiły dzieciom dużo przyjemności i satysfakcji. Uczniowie pracowali z dużym zaangażowaniem. Ukończone prace były bardzo ciekawe i kolorowe.

Wyścig skoczków

Na zajęciach informatyki uczniowie klasy 6b rozpoczęli zajęcia z wykorzystaniem klocków Lego Spike Prime, które zostały zakupione w ramach programu #Laboratoria Przyszłości. W grupach zbudowali model skoczka według podanej instrukcji. Następnie odtworzyli program, aby zobaczyć, w jaki sposób skoczek się porusza. Na zakończenie urządzono wyścig skoczków.

Klocki Korbo na zajęciach rewalidacyjnych

Dzięki korbo klockom podczas zajęć rewalidacyjnych uczniowie ćwiczyli: wyobraźnię przestrzenną, małą  motorykę, myślenie przyczynowo-skutkowe, koordynację wzrokowo -ruchową oraz myślenie analityczne. 

Poznajemy klocki Korbo

W listopadzie na zajęciach informatyki uczniowie klas 4,5,6 i 8 w ramach innowacji „Kodujemy, bo umiemy” mieli okazję z klocków Korbo, zakupionych w ramach programu #Laboratoria Przyszłości tworzyć konstrukcje według podanych instrukcji. Podczas zabawy klockami uczniowie odkryli zasadę działania przekładni mechanicznej. Ponadto korzystając z klocków doskonaliły umiejętność kodowania, planowania i współpracy. A wszytko to w atmosferze zabawy.